Сучасні вимоги до уроків ставлять перед учителями багато нових завдань. Одне з них – навчити учня самостійно здобувати знання. Самим доступним і популярним для учнів джерелом інформації став Інтернет. Для вчителя проблема полягає у тому, як скористатися ресурсами мережі Інтернет безпосередньо у ході освітнього процесу.
Переваги використання Інтернету в освітньому процесі:
1. Займає невеликий проміжок часу (звичайно, при умові, що швидкість подачі інформації буде високою).
2. Розвиває вміння працювати з варіативною інформацією.
3. Сприяє розвитку вміння порівнювати, спів ставляти, обирати.
4. Розвиває пізнавальний інтерес до предмету.
Проблема ж полягає у тому, яким чином скористатися ресурсами Інтернету безпосередньо у ході освітнього процесу. В рамках традиційної системи викладання предмету доцільно джерела інформації із Інтернету розподілити, наприклад, на три частини:
1. Інформаційні ресурси, які можна використовувати в якості форми уроку (інтернет-урок).
2. Інформаційні ресурси, які можна використовувати для підготовки до уроку.
3. Інформаційні ресурси, які можна використовувати в межах позаурочної діяльності.
В основу такого поділу ресурсів можна взяти принцип розміщення інформації на сайтах, якість інформації, її насиченість термінами, іменами, датами і т.д.
Інформаційні ресурси, які можна використовувати в якості форми уроку (інтернет-урок)
До інформаційних ресурсів, які можна використовувати в якості форми уроку, в першу чергу можна віднести сайти, де інформація розміщується на одній web-сторінці, швидкість збільшення фотографій і зображень висока, а завантаження сторінок не займає багато часу.
Тож, ресурси мережі Інтернет можуть бути використані у якості:
1. Музею.
Немає можливості поїхати на екскурсію в Лувр або в Лондонську національну галерею? Тоді можна зробити віртуальні екскурсії по всім музеям світу (сайт http://www.museum.ru/ ). Щоб відвідати музеї України, які мають свої сторінки в Інтернеті, можна скористатися ресурсами порталу Антикварний салон (http://www.antiq.com.ua/museum/ukraine.htm ). Ще одне посилання http://hutsul.museum/ - Національний музей народного мистецтва Гуцульщини та Покуття ім.Й.Кобринського.
2. Підручника.

3. Словника, енциклопедії, довідника.
Роботу з новими термінами, поняттями, іменами теж можна організувати через Інтернет. це сприяє полегшенню сприйняття нового слова, його запам’ятовування.
Комментарии
Отправить комментарий